Ioana a decis să vină la terapie: întâlnirea cu Andrei a făcut-o să realizeze că a ținut atâta timp niște lucruri în ea și ca asta i-a făcut rău, mai ales că nu le poate discuta cu nimeni altcineva în afara lui.