Depășindu-și resentimentele și atitudinea agresivă pe care o au unul față de celălalt, Tudor și Ruxandra trebuie să ia o decizie în ceea ce privește soarta lui Ștefan: va rămâne băiatul cu tatăl lui sau va pleca cu mama la Constanța?