Damian ajunge la terapie direct de la aeroport – a fost la Berlin, la Beatrice, unde a aflat că fata face parte dintr-o gașcă de artiști. Damian i-a închiriat o cameră de hotel, sperând s-o scoată din mizerie, dar ea a reacționat violent.