Andrei, care s-a mutat după divorț cu locuința și cu cabinetul la parterul unei vile, are parte de vizita inopinată a lui Gheorghe Someșanu care îl amenință cu un proces de malpraxis. Andrei îi cere ajutorul avocatei Ioana Cernat, o fostă pacientă.