Tulburat, Damian îi citește lui Andrei un email primit de la Beatrice, fiica lui, care e plin de emoții. Bărbatul e foarte îngrijorat: e clar că fata are probleme, că a nimerit într-un anturaj malefic. Damian îi spune că a avut un alt atac de panică.