Maria îi arată lui Andrei raportul favorabil pe care i l-a făcut pentru întrunirea Colegiului psihologilor. Andrei îi spune că își asumă decizia comisiei oricare ar fi ea, pentru că oricum se gândește serios dacă să mai practice psihoterapia sau nu.