Ioana a aflat de la avocatul care îl reprezintă acum pe Andrei că a fost “ceva” între el și una dintre pacientele sale. E frustrată că ea n-a fost niciodată una dintre acele femei care-i joacă pe degete pe bărbați, ca Nora sau ca propria-i soră, Monica.