Clara, foarte slăbită, îl anunță pe Andrei că nu-l iartă pentru ce i-a făcut. Ea vrea să știe cum a decurs întâlnirea lui Andrei cu mama ei și reacțiile acesteia în cele mai mici detalii. Andrei îi spune că a luat o decizie foarte grea.