Ioana crede c-a rămas însărcinată în urma nopții petrecute cu Alex: nu și-a făcut testul, dar are toate semnele. Își dă seama cât o sperie de fapt această sarcină venită pe nepregătite. Încă nu i-a zis nimic lui Alex.