Andrei îi mărturisește Mariei că s-a apucat de psihoterapie doar ca să își rezolve trauma legată de copilăria sa și de tatăl său și acum se îndoiește că mai vrea să facă acest lucru. Maria încearcă să-l convingă că e un psihoterapeut excelent.