Ioana e extenuată de tot ceea ce i s-a întâmplat în ultimul timp. În pragul celor 40 de ani, și-a reevaluat mai bine viața. E tot mai convinsă că nu va avea niciodată copii și crede că e timpul să se resemneze cu gândul acesta.