Clara vine cu o machetă pentru examenul de final de an. Nemulțumită de ea, o distruge. Andrei îi spune că atitudinea față de proiect reflectă atitudinea față de ea însăși: macheta avea imperfecțiuni, dar nu trebuia distrusă.