Ioana se simte foarte rău, are dureri de burtă. Nici nu știe sigur dacă a fost însărcinată sau nu, însă a sângerat o săptămână. Cât s-a simțit rău, mama ei a încercat chiar să se apropie de ea și să aibă o discuție venită cu vreo 25 de ani întârziere.