Pocoyos supermarked
Pocoyo og Pato har et legesupermarked. Elly ringer til dem for at bestille en flaske, som Pocoyo lægger i en kurv og leverer til hende. Elly ringer igen for at bestille forskellige ting. Pocoyo og Pato bliver helt udmattede af alle ordrerne.