Pocoyos fisketur
Pocoyo og Pato er ude at fiske. De har et fiskenet og en fiskestand, med en besynderlig madding: Kålorm. De kaster linen ud og venter. Kålorm når ned på bunden af havet og bliver venner med en fisk.