Ude på bondegården
Pocoyo, Elly og Pato er i haven, hvor de har plantet tomater, gulerødder og salat. Da grøntsagerne skal høstes og spises begynder de pludselig at bevæge sig på egen hånd! Til sidst fanger vennerne grøntsagerne og opdager, hvorfor de bevægede sig.