Cirkus
Pocoyo, Pato og Elly har lavet et cirkus, som har akrobater, jonglører og klovne. Forestillingen går i gang. I begyndelsen er det hele meget uorganiseret, men til sidst er forestillingen meget underholdende og publikum morer sig.