Tid til fest
Pocoyo, Pato og Elly arrangerer en fødselsdagsfest. Frede vil gerne hjælpe dem, så Pocoyo beder ham om at puste balloner op. Det er svært for stakkels Frede, men til sidst får han sig en dejlig overraskelse.