Ellys nye dukke
Ellys nye dukke har to arme, to ben og et hoved. Elly skal ordne noget, som Pocoyo og Pato passer på dukken. Men da hun kommer tilbage, har dukken det ikke helt godt. Kan de mon reparere den?