Pocoyos orkester
Pocoyo finder en kasse fyldt med musikinstrumenter. Da han lærer hvordan man bruger dem, får han sine venner til at danne et orkester. Det første orkester er en fiasko, men til sidst lærer de, hvordan man samarbejder, så de kan spille god musik.