Pato skal sove
Pato gør sig klar til at sove. Han har sit nattøj på og en teddybjørn i hånden. Men Pocoo leger stadigvæk og lader ham ikke falde til ro. Til sidst falder Pocoyo også i søvn, men nu har han Patos teddybjørn!