Postbuddet Pato
Pocoyo skriver et brev til Elly, men har brug for et postbud til at levere brevet. Heldigvis er Pato med på at levere Pocoyos brev og alle de andres post. Situationen kører af sporet, da stakkels Pato bliver overvældet af al posten.