Det bedste soveværelse
Ellys soveværelse har en seng og et tøjskab. Patos værelse har et sengebord og en lampe. Pocoyos er fyldt med legesager. De synes alle sammen, at de selv har det bedste værelse, men hvilket af værelserne er rent faktisk det bedste?