Ellys frugtbod
Elly har lavet en frugtbod, som de alle kan lege med. Hun har appelsiner, æbler og bananer. Pocoyo og Pato morer sig med at lege med frugtboden, indtil de ødelægger den. Nu skal de reparere boden og sørge for at frugten ligger fint igen.