Campingtur
Pocoyo, Pato og Elly forbereder sig på en campingtur. Da det bliver nat leger de en leg, hvor de forskrækker hinanden. Men det der begyndte som en leg bliver mere og mere ægte, da de skal til at sove og hører en mystisk lyd.