Sygeplejersken Elly
Pocoyo gider ikke at rydde op, så han lader som om, at han er syg. Derfor sender Elly ham i seng, lægger en forbinding og giver ham medicin. Pocoyo ender med at indrømme, at han ikke er syg og han hjælper sine venner med at rydde op.