Mad-mysteriet
Pocoyo og Elly laver en picnic og Pato skal passe på maden, mens de gør det sidste klar. Men pludselig forsvinder maden bare. Pato tror ikke sine øjne. De andre bliver sure på Pato. De tror, at han har spist maden. Pocoyo undersøger sagen.