Uhyrligt Uhyre
Pocoyo laver en papkasse om til en uhyggelig maske. Den skræmmer ikke Elly og Pato, men lander på Søvnigfugl, som ikke kan få den af. Hun flyver hen til Pocoyo for at få hjælp, men alle bliver bange. Til sidst løser det sig og de holder fest.