Bøh!
Pocoyo leger en ny leg, Bøh, som han hyggedriller sine venner med. Men nogle af vennerne synes, at Pocoyos leg er for meget. Pato bliver helt ude af den. Elly beslutter at give Pocoyo en dosis af hans egen medicin.