Hvem kalder på mig?
Pocoyo finder en kasse med nogle specielle fløjter, og finder ud af, at hver fløjte laver en særlig lyd som tilkalder en af hans venner. En af fløjterne tilkalder også ham selv, og det går op for alle, hvor skørt det hele er.