Løbsk Løbehjul
Pocoyo og Pato finder Ellys løbehjul. Pato laver vilde tricks, glemmer hurtigt hvis løbehjul det er og ødelægger løbehjulet. Pocoyo og Pato forsøger at reparere det, men det duer ikke. Heldigvis er Elly ikke sur på dem, for hun har et løbehjul mere.