Fest-bestemmeren
Pocoyo holder fest og inviterer alle sine venner. Men Pocoyo vil bestemme det hele. Pato, Elly og Frede får hurtigt nok. Pocoyo indser, at en fest uden gæster slet ikke er sjov. Pocoyo inviterer alle vennerne tilbage til festen og de morer sig.