Kloner eller ej
Pocoyo vil lege med bold men Pato er stædig: han vil lege på vippen. Pocoyo leger med Elly i stedet og Pato er alene. Der er ikke sjovt at vippe alene. Men han får en ide: Han kloner sig selv. Det stikker helt af og vennerne må redde dagen.