Den store, stygge rutsjebane
Der er masser af nye forlystelser i Pocoyoland, også en gigantisk, vild rutsjebane. Pocoyo tør ikke at prøve den. Pocoyos venner hjælper ham på modig vis, og han overvinder sin frygt.