Detektiv Pocoyo
Elly opdager at hendes elskede dukke er væk. Detektiv Pocoyo leder efter spor. Mens Pocoyo leder opdager Elly, at hun har haft dukken hele tiden. Elly er for flov til at indrømme det. Detektiv Pocoyo finder dog frem til sandheden og løser mysteriet.