Poc-zilla
Pocoyo og Pato leger, at de er kæmpe uhyrer, ligesom dem de har set i deres tegneserier. De finder en legetøjsby og lejer Godzilla og King Kong, men til at starte med opdager de ikke, at de små figurer i byen er dødskræmte og løber væk fra dem.