Venneorkestret
Pocoyo møder en sjov, lille, rød figur. Først driller den og gemmer sig for ham, får ham til at hoppe og jagte sig rundt. Men så kommer dens venner også, og sammen laver de et underholdende show for Pocoyo og slænget.