Hest!
Pocoyo kigger i en fotobog og ser noget han aldrig før har set: En hest! Han bliver helt besat, han vil have en hest uanset hvad. Det er det eneste han kan tænke på. Han udmatter sine venner og må indse, at han ikke bare kan få en ægte hest.