En fælles gave
Orv! Gaver! En til Pocoyo, en til Elly og en til Pato! Det er spændende. Gaverne er fine og de lager hver især med deres gave. Så opdager de, at tingene også kan kombineres. Så de laver en drage, en ting som alle vennerne kan lege med - sammen.