Frøet
Pocoyo finder et frø og planter det. Men vennerne er også interesserede i frøet, så Pocoyo opfinder ting til at beskytte frøet. Men frøet er ikke i sikkerhed og Pocoyo er oprevet, indtil han opdager at der er flere frø, som har plantet sig selv.