Giv min verden farver på
Pocoyo finder noget nyt legetøj - en fjernbetjening, der skifter farve på alt omkring ham. Det er mægtig sjovt, ind til han får skiftet farve på sine venner. Vi er nødt til at hjælpe ham med at få rettet op på alting igen.