Pocoyo danser
Pocoyo finder en radio. Pato danser sin sjove funky dans, og Elly demonstrerer sine yndige balletevner. Pocoyo hører en melodi, han godt kan lide, og finder sine dansetrin. Alle kan danse på deres egen særlige måde!