En pernitten and
Pato, der er helt frisk efter sit bad, er fast besluttet på at forblive ren. Pocoyo og Elly har helt andet i sinde, og Pato indser snart, at halvdelen af glæden ved at blive ren, er at blive snavnset i første omgang!