Lad os tage på telttur
De planlægger en telttur, men Pocoyo og Pato har for meget bagage. Til slut indser de, at det eneste, man rigtig har brug for til en skøn telttur, er sine venner - og så betyder det ikke noget, om man er ude eller hjemme.