Ude i tovene
Pato og Elly nyder at sjippe med et sjippetov. Pocoyo synes det ser sjovt ud, og han vil også gerne sjippe. Men selvom han prøver hårdt, kan Pocoyo ikke sjippe. Så han beder sin venner om hjælp.