Pocoyo rammer plet
Pocoyo vil gerne spille golf ligesom sine venner, Pato og Elly, men han kan ikke helt gennemskue, hvordan man gør. Han holder nøje øje med de andre og får endelig styr på, hvad han gjorde forkert.