Ikke røre
Pocoyo får ansvaret for at bevogte et smukt slot, som Elly har bygget ud af klodser. Men snart kan Pocoyo ikke modstå lysten til at røre slottet, og det hele vælter om ørerne på ham. Hvordan kan Pocoyo gøre Elly glad igen?