To til at boble
Pocoyo nyder at puste sæbebobler med sit sæbebobleudstyr. Elly vil også være med. De kan ikke enes om, hvem der skal lege med det. Til sidst finder de ud af, at den bedste måde at lege sammen, er ved at deles.