Lille stjerne
Elly finder en smuk stjerne, som er faldet ned fra nattehimlen. Hun elsker den og vil gerne beholde den. Men Pocoyo får hende til at indse, at alle fortjener at nyde stjernerne. Sammen får de den tilbage, hvor den hører til.