Paraply paraply
Pocoyo finder en paraply. Han og vennerne har en masse sjov med paraplyen og med at regne ud, hvad man skal bruge den til. Da det begynder at regne, finder Pocoyo - med lidt hjælp fra børnene, som kigger med - den perfekte måde at bruge paraplyen.